![Titán Faktor kép 01](images/slider_01_large.png)
Együttműködésre törekszünk!
![Titán Faktor kép 02](images/slider_02_large.png)
Hatékonyság, gyorsaság, szakmai felkészültség!
![Titán Faktor kép 03](images/slider_03_large.png)
Megoldást kínálunk a jövőre!
![Titán Faktor kép 04](images/slider_04_large.png)
Mindenki számára elérhetőek vagyunk!
![Titán Faktor kép 05](images/slider_05_large.png)
Panaszkezelésünk átlátható és tervezhető folyamatok mentén történik, a partneri
észrevétel beérkezésétől egészen a megoldásig!
Panasz bejelentésével kapcsolatban bővebb információkat talál a Magyar Nemzeti
Bank (MNB) honlapján, ahol a panasz bejelentésére szolgáló nyomtatványokat is
elérheti.
A fogyasztói kölcsönszerződés elszámolásával és forintosításával kapcsolatos panasz
bejelentéséhez szükséges dokumentumokat a letölthető Dokumentumok menüpont-
ban találja.
Panaszkezelési szabályzat
Panaszbejelentő nyomtatvány
Panasz jegyzőkönyv
Válaszlevél